1. digitaal
  2. Ontdek Van Lanschot Online

Van Lanschot Online

HOOGSTPERSOONLIJK & NOG DICHTERBIJ

Om u een hoogstpersoonlijke service te bieden, zetten we volop in op digitale tools.

Met het nieuwe online platform Van Lanschot Online bent u steeds één klik verwijderd van uw beleggingsportefeuille, de meest actuele rendementsontwikkelingen en uw rekeningenoverzicht.

    Hoe werkt Van Lanschot Online?

    Van Lanschot Online is uw nieuwe portaal naar online bankieren.

    Online uw portefeuille nakijken, een transactie overmaken of snel in contact met uw private banker? Via de intuïtieve navigatie gaat u vlot en gemakkelijk doorheen het platform.

    Wat Van Lanschot Online u biedt: 

    • Steeds een duidelijk overzicht van uw rekeningen. 
    • Volg de stand van uw beleggingen en bekijk aandeelanalyses. 
    • Koppel uw profiel aan onze Invest App. Zo heeft u uw beleggingen steeds op zak. 
    • Wijzig zelf uw persoonsgegevens. 
    • Neem meteen contact op met uw private banker of adviseur. 

      Inloggen op Van Lanschot Online

      Eerste gebruik?
      Dan moet u zich eerst registreren met de Van Lanschot Login App.  We leggen stap voor stap uit hoe u dat doet in onze online gids.

      Inloggen doet u zo: 

      1. Open Van Lanschot Online en klik op ‘Toon kleurcode’.
      2. Open de Login App op uw smartphone of tablet en scan de kleurcode op uw scherm.
      3. Ga aan de slag op het platform.

        Naar de Invest App

        Volgende stap

        De actuele stand van uw rekeningen raadplegen op uw smartphone? Koppel uw portefeuille aan de Van Lanschot Invest App. Zo heeft u steeds een overzicht op zak. 

        Ieder uur toegang, waar u ook bent.

          Veelgestelde vragen 

          Een vraag of een probleem? Misschien staat de oplossing in onze lijst met veelgestelde vragen.
          Vindt u het antwoord niet meteen terug? Raadpleeg dan onze pagina 'Meer vragen & antwoorden' of contacteer Van Lanschot Direct.
          • 1. Hoe pas ik mijn persoons- en contactgegevens aan in Van Lanschot Online?
            U kunt uw persoons- en contactgegevens, zoals een telefoonnummer, veiligheidsvraag of adres, wijzigen door in te loggen in Van Lanschot Online en voor ‘Gegevens’ te kiezen.
          • 2. Kan ik de taalinstellingen wijzigen?
            U heeft de keuze uit Nederlands, Engels, Frans en Belgisch Nederlands. U wijzigt uw taalinstellingen in Van Lanschot Online door in te loggen en te kiezen voor ‘Instellingen’. Kies vervolgens voor ‘Applicatie-instellingen’.
          • 3. Waar vind ik de contactgegevens van mijn private banker of beleggingsadviseur in Van Lanschot Online?
            De contactgegevens van uw persoonlijke adviseurs vindt u in Van Lanschot Online onder de knop ‘Berichten’.

          Ondersteuning nodig? 

          Ons team van private bankers, adviseurs en onze klantendienst Van Lanschot Direct staan steeds hoogstpersoonlijk voor u klaar.
          Nog geen klant? Maak meteen een afspraak via ons contactformulier.