U bent niet tevreden: laat het ons weten!

Klachtformulier
Wij streven ernaar onze klanten een kwalitatieve dienstverlening en persoonlijke aandacht te bieden. Bent u toch niet tevreden? Dan vragen wij u om ons dat te laten weten. Wij stellen uw klacht, vraag of suggestie zeer op prijs.

Uw klacht indienen en het vervolg

U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk indienen. Binnen twee werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, krijgt u van ons of meteen een inhoudelijke reactie of een ontvangstbevestiging. 

In de ontvangstbevestiging informeren wij u dan wanneer u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten. Uiterlijk 1 maand na dagtekening van de ontvangstbevestiging krijgt u onze inhoudelijke reactie. Als wij u bij de behandeling van uw klacht om extra informatie vragen, dan kan deze termijn eventueel langer worden. 

Van een eventueel uitstel stellen wij u op de hoogte.

Voor een soepele afhandeling

Uw klacht goed uitleggen

Uw klacht goed uitleggen

Uw klacht goed uitleggen. Is er voordat u uw klacht indient al iets voorgevallen? Dan kunt u ons en uzelf helpen door dit duidelijk te beschrijven en ons ook eventuele andere aanvullende informatie te geven. Klachten die goed gedocumenteerd zijn, kunnen wij sneller behandelen en u krijgt eerder onze inhoudelijke reactie.
Aan wie richt u uw klacht, vraag of suggestie?

Aan wie richt u uw klacht, vraag of suggestie?

U kunt uw klacht, vraag of suggestie het beste richten aan uw banker. Wilt u uw klacht liever niet aan uw banker (of naar het kantoor) sturen waar u bankiert? Neemt u dan contact op met de afdeling Customer Experience van Van Lanschot. Dat kunt u doen op de volgende manieren:

  • U gebruikt het contactformulier onderaan deze pagina
  • U stuurt een brief naar: Van Lanschot, t.a.v. Customer Experience, Desguinlei 50 - 2018 Antwerpen
  • U belt het nummer +32 (0)3 286 78 00
  • U stuurt een mail naar info@vanlanschot.be
Wanneer dient u uw klacht in?

Wanneer dient u uw klacht in?

Hoe eerder u een klacht indient, hoe makkelijker het is voor u en ons om de benodigde informatie te achterhalen.
Onafhankelijke bemiddeling

Onafhankelijke bemiddeling

U wenst een onafhankelijke bemiddeling? Dat kunt u doen op verschillende manieren:

  • U stuurt een brief naar: 
    Ombudsman, North Gate II, 
    Koning Albert II-laan 8 - 1000 Brussel (www.ombudsfin.be)
  • U belt het nummer +32 (2) 545 77 70
  • U stuurt een e-mail naar ombudsman@ombudsfin.be

De Ombudsdienst is ontvankelijk nadat de klachtenprocedure bij Van Lanschot is afgerond.

Suggesties over de afhandeling?

Suggesties over de afhandeling?

Laat ze ons zeker weten. Alleen met uw feedback kunnen we onze dienstverlening nog verder optimaliseren.
Vul onderstaand formulier, aangaande uw klacht, in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. (*) Verplichte velden
Klachtenformulier
Uw vraag, opmerking of klacht

Maximaal 5MB

Maximaal 5MB