'Ondernemend, hoogstpersoonlijk & duurzaam'

  1. Blog
  2. Van Lanschot | In gesprek met Erwin Schoeters

Ondernemend, hoogstpersoonlijk & duurzaam

IN GESPREK MET ERWIN SCHOETERS

Een private bank die dicht bij haar klanten staat en zin voor ondernemerschap aan de dag legt. Zo leerde Erwin Schoeters Van Lanschot tijdens zijn eerste maanden als CEO kennen. Hoe blikt hij terug en wat is zijn visie op de toekomst? 

Hij vertelt het u in vier video's. 


    Het waren maar zes maanden, maar het leken er veel meer: van thuiskomen in een nieuwe onderneming, over de verdere uitrol van onze vernieuwde digitale tools, tot een uitzonderlijk coronajaar. Hoe heeft onze nieuwe CEO Erwin Schoeters zijn eerste halfjaar bij Van Lanschot België ervaren? Hij vertelt het u graag hoogstpersoonlijk zelf.

    (Lees verder onder de video.)

    Het DNA van Van Lanschot

    ‘Een sterke, brede en duurzame propositie die onze klanten veel keuzes biedt, vermogensbeheer op maat voor wie daar nood aan heeft, en een team van ondernemende experts die hun kennis oplossingsgericht inzetten.’ Die combinatie zorgde er volgens Erwin Schoeters voor dat Van Lanschot België in 2020 één van haar beste jaren ooit beleefde.

    'Waarin we uitblinken, is hoe we onze klanten hoogstpersoonlijk begeleiden.' Welke kenmerken onderscheiden we nog in het DNA van Van Lanschot?

    (Lees verder onder de video.)

    De koers voor de volgende jaren

    ‘Ik ben ervan overtuigd dat we op de juiste koers zitten. Laat ons verdergaan in de richting die we gekozen hebben’, meent Erwin. Wat betekent dat voor de volgende jaren? Meer organische groei, een open blik op de Belgische markt, maar ook een nauwere samenwerking met de Nederlandse moederbank en verdere digitalisering. Hoe ziet de toekomst van Van Lanschot België eruit?

    (Lees verder onder de video.)

    Digitaler, maar altijd even dichtbij

    Hoewel we het afgelopen jaar met onze online en mobiele toepassingen al een enorme stap hebben gezet, zijn de digitale ambities nog steeds groot. ‘We willen graag alle klanten met ons platform en onze apps laten kennismaken en werken hard aan de verdere ontwikkeling.'

    ‘Naast onze vele digitale mogelijkheden blijft onze persoonlijke aanpak onze voornaamste troef. Onze experts blijven het eerste aanspreekpunt voor de klant. Als de laatste maanden ons iets hebben duidelijk gemaakt, dan is het wel dat we allemaal nood hebben aan menselijk contact. Dat blijft ook het allerbelangrijkste in onze relatie met onze klant.’

    Aangenaam kennis te maken?
    Lees meer over de aanstelling van Erwin Schoeters.

    Misschien vindt u dit ook wel interessant? 

    Login page tracking pixel